על אודות טריטמד קליניקס

נעים להכיר, TreatMed Clinicsבית לאסתטיקה רפואית שמרכז במקום אחד את כל מה שצריך כדי להרגיש טוב מבחוץ ומבפנים: טיפולים אסתטיים, אנטיאייג’ינג ופרואייג’ינג, ייעוץ וליווי של מומחית לשינוי הרגלי אכילה, קוסמטיקאיות שמציעות טיפולי פנים מותאמים אישית, טיפול בבעיות עור דוגמת אקנה, צלקות ופיגמנטציה, טיפולי LPG, מניקור, פדיקור ורופאה אינטגרטיבית שמציעה מגוון של טיפולים בהתאם לנתונים הקליניים של המטופלים והמטופלות.

הקליניקה הוקמה כדי לגרום לאנשים להרגיש ולהיראות בריאים, אנרגטיים ומלאי חיים. צוות הקליניקה, בהובלת ד”ר ילנה כספי, מתאים תכניות טיפולים אישיות ומקל על המטופלים לטפח את עצמם ולהיטיב עם בריאותם. תכניות הטיפולים נתפרות בהתאם למידות המטופלים והמטופלות – גנטיקה, סוג עור, נתונים קליניים לפי בדיקות רפואיות עדכניות, היסטוריה טיפולית, הרגלי תזונה ואורח חיים. זאת על מנת להגיע לתוצאות מיטביות שיתבטאו הן בבריאות המטופל/ת והן במראה העור.

רופאת הבית של TreatMed Clinics היא ד”ר ילנה כספי, בעלת רישיון רפואה בישראל משנת 1992. עבדה כרופאת טיפול נמרץ ומרדימה בבית החולים ע”ש שיבא תל השומר ולאחר מכן עשתה הסבה לתחום תיירות המרפא. במשך שנים ד”ר כספי עסקה ועודנה עוסקת עם מטופליה באופן יומיומי בכל תחומי הרפואה, ומגוון הבעיות והדיאגנוזות הקנו לה ניסיון רב ועשיר בשדות שונים. ניסיונה זה בא לידי ביטוי בשליחותה כרופאה אינטגרטיבית אשר עוסקת במכלול הנסיבות והנתונים של המטופלים, מפענחת את התמונה המלאה ומוצאת פתרונות רב תחומיים. ד”ר כספי: “אני מאמינה שמותר לך להרגיש יפה, ושזה גם חשוב עבור הבריאות שלך. באורח החיים המודרני אני מבקשת לתת למטופלים שלי פתרונות מקיפים, להתבונן על התמונה המלאה של המצב הרפואי שלהם ושלהן, להקשיב ולתת את היחס החם והאישי שכל כך חסר. הגוף שלנו יכול להיטיב אתנו, אם רק נעזור לו לעשות את זה, באמצעות תכניות וטיפולים מותאמים אישית לפי הנתונים הייחודיים לו. אני כאן כדי לעזור למטופלים ולמטופלות שלי בדיוק בזה, לעזור להם להרגיש טוב ולהיראות טוב”.

מלבד טיפולי האסתטיקה, אשר מתבצעים בתהליך רפואה אינטגרטיבי ומותאם אישית, הקליניקה מציעה טיפולים וייעוצים משלימים. המטופלים והמטופלות מתבקשים להגיע לייעוץ מצוידים במידע רפואי ותחת הובלתה של ד”ר כספי מותאמת להם תכנית שכוללת את כל מה שנחוץ עבור אורח חיים מיטבי שיעזור להם להיות יותר נמרצים, יותר שמחים, יותר מטופחים, יותר בריאים.

הקליניקה מתאימה במיוחד לאנשים שרוצים להרגיש טוב ולהיראות טוב וזקוקים לשם כך לעזרה, אם בשל מצב רפואי ואם בשל אורח החיים המודרני. הצוות מציע מגוון רחב של טיפולים ושיטות אשר יכולים לספק פתרונות לרצונות רבים. הקליניקה ממוקמת באזור התעשייה רמת החייל, בקרבת חניונים ציבוריים. עבור העובדות והעובדים באזור התעשייה רמת החייל הקליניקה מהווה פתרון נוח ומציעה את מגוון הטיפולים לאורך שעות היום וכן עם תום יום העבודה. הנוחות הגיאוגרפית והגמישות מאפשרות חסכון בזמן לעובדי הסביבה אשר מעוניינים להגיע במהלך שעות ההפסקה או בתום היום לפני הנסיעה לעבר אזור מגוריהם. כך מתאפשר לעובדי הסביבה לטפח את עצמם ולטפל בעצמם בנוחות ובקלות.

בין השירותים המוצעים בקליניקה:

ערכות הטיפוח של טריטמד קליניקס מבקשות לעזור לכן ולכם לשמור על עור הפנים
ולהיטיב עמו. הערכות כוללות מוצרים נבחרים ממגוון החברות, כולל כאלו שניתן לרכוש
דרך קוסמטיקאיות בלבד. כך אין התחייבות לחברה ספציפית וניתן להנות מהמוצרים
הטובים ביותר שיש בכל החברות שמוכרות בישראל. התכשירים השונים נבחרו בקפידה
על ידי צוות טריטמד קליניקס כדי שישתפו פעולה בעבודת הניקוי, השיקום והחידוש של
עורך. הערכות ניתנות לרכישה במסלול שכולל ליווי צמוד של צוות
טריטמד קליניקס שיעזור לך להפיק את המירב משגרת הטיפוח שלך ולעלות רמה
בטיפול הביתי בעור הפנים שלך. טריטמד קליניקס מתמחה במתן חוויה אסתטית

מותאמת אישית, הן בטיפולים המתבצעים בקליניקה והן בטיפוח העצמי שלך בעזרת
הערכה, ואנו כאן כדי לספק לך חוויה אסתטית שעוד לא הכרת.

  • תכניות מותאמות אישית של טיפולי אסתטיקה רפואית על פי הנתונים הרפואיים של המטופל/ת – בוטוקס, חומצה היאלורונית, חוטים, מזותרפיה, טיפולי PRP לשיער ולעור, טיפול בהזעת יתר ועוד.
  • שירותי קוסמטיקה – מניקור, פדיקור, טיפולי פנים לפי צרכי המטופל/ת (אקנה, צלקות אקנה, פיגמנטציה, טיפולים לעור יבש, טיפולי פרואייג’ינג ואנטיאייג’ינג, טיפולי זוהר ועוד), טיפולי הזנה ושיקום העור, הבהרת כתמים, טיפולי הזנה לקיץ והגנה מפני השמש, טיפולי LPG
  • ייעוץ לאורח חיים בריא ולשינוי הרגלי אכילה
  • רפואה אינטגרטיבית, ייעוץ ואבחון הוליסטי והתאמת טיפולים כגון אינפוזיות ויטמינים ואינפוזיות חומצות אמינו
  • מוצרים לטיפוח אישי המוצעים למכירה בקליניקה