קולקציה: טיפול באקנה

אקנה (Acne) היא מחלת עור שכיחה המאופיינת בפצעונים בשם קומדונים (המוכרים יותר בכינוי חצ’קונים). הנגעים יכולים להיות דלקתיים ולא דלקתיים, אדומים או בעלי ראש שחור (המוכרים בכינוי “שחורים”) או ראש לבן. פצעונים אלו עלולים להופיע על עור הפנים, החזה והגב, וזאת בחומרות משתנות בין חולה לחולהאקנה שכיחה למדי בקרב מתבגרים, וזכתה בעברית לשם “פצעי בגרות”. אך למרות השם המתעתע, אקנה קיימת גם בקרב מבוגרים ומסבה אי נוחות גם לאוכלוסייה זו. הסובלים מאקנה עשויים לראות במחלה ובתסמיניה כמשמעותיים מאוד עבורם, ולבקש למצוא פתרון – בין אם לאקנה ובין אם לצלקות שהיא מותירה.

מומלץ להתייעץ עם רופא/ת עור לגבי טיפול רפואי לאקנה שיביא לשיפור במצב. עם זאת, לא כולם מעוניינים לקבל טיפול תרופתי, אם בשל תופעות לוואי אפשריות ואם בשל סיבות אחרות. בין אם נעזרים בטיפול תרופתי ובין אם לא, ניתן להביא לשיפור המצב באמצעות טיפולים אסתטיים ייעודיים שמבוצעים על ידי רופאה או קוסמטיקאית, כתלות בסוג הטיפול. טיפולים אלו אינם מסבים פגיעה למערכות אחרות בגוף ולא משבשים את אורחות החיים. טיפולי האקנה השונים המוצעים ב-TreatMed Clinics מותאמים לכל מטופל ומטופלת באופן אישי בהתאם לתסמינים ולחומרתם וכן בהתאם לנתונים האישיים שמייחדים את המטופל/ת.

טיפול ביתי

את הטיפול באקנה ובצלקות פוסט אקנה ניתן להשלים עם ערכות הטיפוח של טריטמד קליניקס, אשר מבקשות לעזור לכן ולכם לשמור על עור הפנים ולהיטיב עמו. הערכות כוללות מוצרים נבחרים ממגוון החברות, כולל כאלו שניתן לרכוש דרך קוסמטיקאיות בלבד. כך אין התחייבות לחברה ספציפית וניתן להנות מהמוצרים הטובים ביותר שיש בכל החברות שמוכרות בישראל. התכשירים השונים נבחרו בקפידה על ידי צוות טריטמד קליניקס כדי שישתפו פעולה בעבודת הניקוי, השיקום והחידוש של עורך. הערכות ניתנות לרכישה במסלול שכולל ליווי צמוד של צוות טריטמד קליניקס שיעזור לך להפיק את המירב משגרת הטיפוח שלך ולעלות רמה בטיפול הביתי בעור הפנים שלך. טריטמד קליניקס מתמחה במתן חוויה אסתטית מותאמת אישית, הן בטיפולים המתבצעים בקליניקה והן בטיפוח העצמי שלך בעזרת הערכה, ואנו כאן כדי לספק לך חוויה אסתטית שעוד לא הכרת.

4 מוצרים